Click for Irbid, Jordan Forecast

HUBUNGI SAYA DI hjhgenius@gmail.com UNTUK KETERANGAN LANJUT!!!
Click Here to Visit malaysia blog blogger

Mengimbas Kenangan Sedekad Lalu Melalui Facebook.

Jumaat, Disember 18, 2009



  • hari ni 18 december 2009 baru ada kesempatan untuk menulis kisah diri yang telah sedekad lalu melanjutkan pelajaran peringkat diploma di Uitm Shah Alam.-1998 sehingga 2002.
  • Sebenarnya kitorang nihanya ada satu kelas je untuk pengambilan sessi december 1998.Senior dan junior ada 2 kelas.
  • Oleh kerana kitorang ni satu kelas jer, kitorang dah jadi macam satu keluarga tapi masih menjaga adab dan batas agama dalam perhubungan.
  •  Pada mulanya kitorang ni membuat haluan masing2 sebab masing2 tak  kenal sangat.Tapi lama kelamaan, kita ni hanya satu kelas jer dan akan berada dalam kelas ini selama tiga tahun,jadi takkan tak berkawan,kan? Betul tak?Tak ambil masa lama pun untuk kenal rapat.
  • dah lah satu kelas jer,sedikit pulak tu bilangan kitorang ni,jadi jadilah satu keluarga.
  • kitorang ni berasal dari pelbagai negeri di Malaysia.Macam aku,ini adalah pertama kali berjauhan dengan ahli keluarga,dan baru sahaja kehilangan ayah pada 30 november 1998 lima hari sebelum aku mendaftar diri di UiTM.Sape yang tak sedih,kan..Tuhan sajer yang tahu perasaan aku masa tu.Orang yang paling aku sayang dah pergi mengadap Ilahi..Rasa seperti gelap dunia ni. Tapi aku kuatkan semangat.
  • Kawan2 kelas aku ni baik2 dan pandai berlawak dan ceria,sedikit sebanyak dapatlah aku mengubat kesedihan aku.Macam2 perangai diorang ni ,tapi tetap sporting.Best lah ada kawan2 diploma satu kelas ni..Rindu suasana sedekad lalu..
  • NAk dijadikan cerita, wujud lah facebook ni dan aku mendaftar pada ogos 2009.Dalam tu aku mula terjumpa kawan2 dip. dulu satu persatu,Kiranya macam jejak kasih lah ni,cuma ditukarkan jejak rakan..ada lagi yang tak kena virus facebook ni macam sharimie cakap pada amir..Harap2 dapat contact semuanya semula yer..
  • ni aku selitkan nama2 kawan2 BM15:
  • Amir razali S.Alam,Khairil Anwar Petaling,Mahathir Zaafar Sarawak,Norhafizul(apit) Cheras,Sharimi Kelantan,Saiful Onni Perak,
  • kak Asya samat Perak,Farihah Terengganu,Hurri Fadzilah,Karmiza Baharuddin,Nor Anissa KL,NOr Hazlina Perak, Norrashidah Pantai Dalam,Nor Rahifah Johor,Rohaida Kelantan,Wan Safura KL,Siti Zainab Kuantan,Zulian Perak,
  • Sape lagi yang tertinggal ni? KAlu ada nama tertinggal tu minta emailkan pada nastaseea@hotmail.com yer..Sorang lagi lelaki aku tak ingat nama..
  • korang ni tak nak buat reunion ker,gathering ker..rindu ler.

0 ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Ukur Kelajuan Blog Anda

Your domain(s): Enter each address on a new line (Maximum 10)
 
(eg: hjhgenius.blogspot.com.)    
 

 
AHLEN © 2008 Por Dekma