Click for Irbid, Jordan Forecast

HUBUNGI SAYA DI hjhgenius@gmail.com UNTUK KETERANGAN LANJUT!!!
Click Here to Visit malaysia blog blogger

Bidadari

Ahad, November 29, 2009





Apakah kelebihan BIDADARI??
• Membantu masalah keputihan
• Membantu mengatasi masalah senggugut
• Membina rahim
• Mengecutkan rahim
• Mengecutkan otot faraj
• Menyempitkan faraj
• Menguatkan system kemutan
• Meningkatkan nafsu dan tenaga seksual dan memberi impak positif kepada pasangan (suami) semasa perhubungan kelamin
• Menambahkan kolagen dalam badan
• Mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah
• Membantu menghilangkan bau badan dan mulut
• Melegakan panas badan
• Menegangkan payudara
• Membantu merawat IQ
• Membekalkan tenaga segera
• Membantu merawat luka dalam perut dan pembedahan
Helps overcoming white discharge
Helps overcoming pre-menstrual syndrome
Building the womb
Contracting the womb
Contracting the vaginal muscles
Narrowing the vagina
Strengtening the gripping system
Enhancing sexual passion and energy thus giving positive impact to the husband-wife during intercourse
Increasing collagen in the body
Beautifying the skin and enhancing facial charm
Helping in expelling bodily and mouth odours
Reducing body heat
Firming the breasts
Helping in improving the IQ
Supplying instant energy
Helping in treating ulcers and post-operation wounds  

Persoalan Tentang Bidadari
• Soalan :-
Bilakah waktu terbaik untuk mengambil BIDADARI jika bersalin operation?
• Jawapan:-
Selepas 3 hari bersalin operation sudah boleh mula mengambil BIDADARI
• Soalan :- 
Bilakah waktu terbaik untuk mengambil BIDADARI semasa waktu pantang bersalin secara normal?
• Jawapan :- 
Waktu yang PALING SELAMAT untuk mengambil bidadari selepas bersalin secara normal adalah selepas 3 minggu bersalin untuk mengelakkan dari berlakunya pendarahan yang banyak. Waktu 3 minggu selepas bersalin adalah waktu-waktu penghujung nifas, jadi, adalah sesuai untuk minum BIDADARI untuk mengeluarkan saki-baki darah kotor yang ada dan waktu itu, tubuh badan sudah mula pulih dan agak kuat untuk menerima apa jua bentuk pemulihan.
• Soalan :-
Seawal usia berapa tahun boleh mengambil BIDADARI?
• Jawapan :-
Bidadari boleh diminum seawal usia 13 tahun lagi..Tiada kesan buruk terhadap si pemakan disebabkan ianya adalah produk pemakanan bukan ubat-ubatan. ini adalah kerana pada usia 13 tahun, kanak-kanak itu sedang menuju ke alam remaja dan akan melalui proses menjadi orang dewasa. Kadar sukatan untuk kanak-kanak 13 tahun ini adalah 1 sudu kecil setiap hari.
Apakah kebaikan yang akan diperolehi oleh kanak-kanak ini dari pengambilan bidadari?
a) baik untuk minda
b) baik untuk otot-otot
c) dapat membersihkan segala kekotoran dalam rahim semasa dalam proses ke arah kedewasaan atau tempoh sebelum datang bulan
d) mencantikkan payudara
e) mengelakkan dari terkena penyakit keputihan
• Soalan :-
Bolehkah BIDADARI membantu untuk mendapatkan zuriat?
• Jawapan :-
BIDADARI boleh memperbaiki sistem rahim dan menguatkan rahim. Ianya juga berkesan dalam perhubungan suami/isteri, ini secara tidak langsung dapat membantu dalam hubungan kelamin dan mengeratkan hubungan suami/isteri. Pengambilan BIDADARI beserta Nu-Age adalah dicadangkan untuk membantu anda mendapatkan zuriat.

Anda ingin suami anda sayang anda sepanjang hayat anda? Dapatkan sekarang! 
rugi tau,lambat2..
anda nak satu? dua? tiga?boleh emailkan pada saya di :adekmaisma@yahoo.com.my sekarang!


Antara TESTIMONI PENGGUNA BIDADARI
kmj 10.28: hai ziela
ziela 10.28: hai
ziela 10.30: sy da abis sebotol bidadari..alhamdulillah da x senggugut:)
kmj 10.30: yer ke?
kmj 10.31: alhamdulillah rezeki tu
kmj 10.31: sebab tak semua org sebotol je dah ok
ziela 10.31: yup..:)
kmj 10.31: ziela senggugut sejak bila
ziela 10.31: sjak umur 15
kmj 10.32: oo lama tul tu
kmj 10.32: memang senggugut teruk ke
ziela 10.32: mse umo 15 smpi-17 x truk sgt
ziela 10.32: tp lpas 2 da start truk
ziela 10.33: smpi nk pitam dibuatnye
kmj 10.33: selalunya kalau senggugut ada ambik ubat2 dr ke
ziela 10.33: x pnh ambik ubat dr
ziela 10.33: just tuam ngan air suam je kt perut
kmj 10.33: oo elok tuh
kmj 10.33: sebab ubat2 dr ni nanti ada kesan sampingan tak bagus tuk organ dalaman
Bazilah 013-6518526

Lagi testimoni...
anneanna 15.09:ALHAMDULILAH SETELAH MENGAMALKAN BIDADARI SEBOTOL ARI TU SEKARANG ANA MENGANDUNG UTK ANAK KEDUA....KAK KMJ NAK SARANKAN PRODUK APA WAKTU MENGANDUNG EK
kmj 15.10:alhamdulillah
kmj 15.10:jap2 ni anne mana yek
dzulma 15.10:anneanna nk tnya leh tk?
anneanna 15.10:ANA KAT PENANG
dzulma 15.10:brapa jarak anak pertama ngn kedua
anneanna 15.10:NAK TANYA APA
anneanna 15.10:ERMMM....ANAK PERTAMA DAH 3 THN LEBIH
kmj 15.10:mengandung ni ambik dbrain/ebrain dan amazing
anneanna 15.10:ANA MKN PIL PERANCANG... .
anneanna 15.11:KAN KATER ORG BILA MKN PIL PERANCANG SUSAH NAK
anneanna 15.11:MENGANDUNG BALIK
kak_khem 15.11:besarnya font anne :)
anneanna 15.11:TAPI SETELAH ANA AMALKAN SEBOTOL JER BIDADARI.... LA NI ALHAMDULILAH MENGANDUNG.. ..
anneanna 15.12:HEHEHEH BIAR BESAR KAK KHEM
anneanna 15.12:SNG BACA anneanna 15.12:HEHEHEHEH

mardiana 012-4360465
Testimoni online di kedai-e...28/10/2009
Nursha 14.51: sejak amik bidadari, suami pon dah malas main bola ptg2... asyik nak berkepit jer ngan bini haha
Bahan Kandungan :
- Madu Asli, Manjakani, Sirih, Serai, Akar Serapat, Jarum Emas, Kacip Fatimah, Asam Jawa, Kurma dan lain-lain herba terpilih. 
Cara Pengambilan :
Minum 2 sudu sebelah pagi, 2 sudu sebelah malam, gunakan sudu PLASTIK, jangan letak dalam petisejuk dan elakkan dari mengambil sebarang minuman dalam 1 jam selepas minum bidadari. 
Two table spoonfuls, twice daily (Normally reaction would be felt after about two hours). It would be best not to drink anything within an hour after taking the Bidadari. 
LARANGAN :
JANGAN AMBIL BIDADARI SEMASA DATANG HAID DAN SEMASA TEMPOH KEHAMILAN. 

KOS PENGHANTARAN (sem. malaysia sahaja) : RM5.30
250ML

TERIMAKASIH KEPADA DD SYAHILA SYAH DI ATAS SUMBANGAN SIJIL KELULUSAN KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA

boleh dapatkan dengan saya di:
http://www.kedai-e.net/index.php?ref=adekmaisma


0 ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Ukur Kelajuan Blog Anda

Your domain(s): Enter each address on a new line (Maximum 10)
 
(eg: hjhgenius.blogspot.com.)    
 

 
AHLEN © 2008 Por Dekma